Přeprava handicapovaných osob v Jihočeském kraji

anotace-obloucek-jikord.jpg

symbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpg

Autobusy

Bezbariérové spoje jsou podmíněny poznámkou: „Z provozních důvodů může být bezbariérově přístupné vozidlo dočasně nahrazeno odlišným typem autobusu. Aktuální nasazení bezbariérově přístupného vozidla si můžete ověřit na dispečinku dopravce." V dalším kroku budeme prověřovat a případně řešit spolehlivost uváděných telefonních čísel dopravce vč. relevantnosti podaných informací.
V Jihočeském kraji je 5096 autobusových spojů, z toho bude 1498 spojů bezbariérových – procentuální zastoupení je tedy (29,4%) zhruba 30% bezbariérových spojů. Zde je třeba upozornit, že toto číslo je potřeba brát s určitou rezervou (některé spoje jsou krátké/dlouhé, mají provoz pouze 1 den v týdnu apod.).

Bezbariérové spoje v Jihočeském kraji

Kde hledat v JŘ

Kde hledat na IDOSu


Vlaky

Jihočeský kraj postupně zvyšuje počet bezbariérových vlaků. V letošním roce dojde k nasazení 5 nových elektrických jednotek RegioPanter na vlaky linky S3 v úseku České Budějovice – Horní Dvořiště/Lipno nad Vltavou (mimo mezistátních vlaků České Budějovice – Linz). Ke konci roku (po dostavbě mostu přes Orlík) budou postupně dodávána nová nízkopodlažní vozidla pro linku Strakonice – Tábor.

Doporučujeme kontaktovat dopravce ohledně přepravy osoby se zdravotním postižením v případně nutnosti zajištění asistence. V případě cestování rychlíky a expresy rovněž, aby byl dopravce připraven na asistenci cestujícímu, jelikož na rychlících a EC/IC vlacích nejsou nasazovány vozy s nízkopodlažním vstupem, ale speciální vozy vybavené plošinou pro OZP, kterou obsluhuje zaměstnanec dopravce.

České dráhy provozují na regionálních vlacích nízkopodlažní elektrické jednotky RegioPanter, motorové vozy Regionova a na trati č. 227 Slavonice – Kostelec u Jihlavy nízkopodlažní motorové vozy RegioSpider. Dopravce GW Train Regio provozuje na většině vlacích různé nízkopodlažní soupravy, nicméně zejména v letním období či jako záložní nasazuje standardní soupravy.

Tratě, kde jsou nasazovány na regionální vlaky pouze nízkopodlažní soupravy
192 Blatná – Nepomuk – jednotky Reginova
199 České Budějovice – České Velenice - jednotky RegioPanter
200 (České Budějovice -) Písek – Březnice – na vlacích České Budějovice – Písek elektrické jednotky RegioPanter, na vlacích Protivín – Březnice jednotky Regionova mimo vlaků 7970, 7974, 8421 a 7971)
203 Strakonice – Březnice - jednotky Reginova
220 České Budějovice – Praha – na osobních vlacích České Budějovice – Tábor – Chotoviny jednotky RegioPanter, na vlacích Tábor – Olbramovice jednotky Regionova (mimo vlaku Sp 1502/1505 Tábor – Praha)
224 Tábor – Jihlava – jednotky Regionova
225 Veselí nad Lužnicí – Jindřichův Hradec - Jihlava jednotky Regiopanter (v úseku Jindřichův Hradec – Veselí nad Lužnicí)
226 Veselí nad Lužnicí – České Velenice – jednotky Regionova
227 Kostelec u Jihlavy – Slavonice – jednotky RegioSpider

Tratě, kde jsou vlaky částečně provozovány nízkopodlažními soupravami
190 České Budějovice – Strakonice – na většinu osobních a spěšných vlaků jsou nasazeny jednotky RegioPanter, některé vlaky jednotky Regionova a spěšné vlaky Strakonice – Písek – Tábor jsou vedeny standardními soupravami. Nízkopodlažní nástup není zajištěn na prvním a posledním vlaku z/do Strakonic do Českých Budějovic, jedná se vlaky 8018 a 8001/1981, jenž jsou vedeny rychlíkovou soupravou, doplněnou speciálním vozem vybaveným plošinou pro OZP, kterou obsluhuje zaměstnanec dopravce),
191 Strakonice – Plzeň – mix nízkopodlažních a standardních souprav.
194 České Budějovice – Černý Kříž – převážně nízkopodlažní motorové vozy, ale jsou doplněny standardními soupravami z důvodu zajištění vyšší kapacity
196 České Budějovice – Horní Dvořiště – vybrané vlaky jsou vedeny nízkopodlažními jednotkami RegioPanter, na ostatních vlacích standardní soupravy
197 Číčenice – Nové Údolí – převážně nízkopodlažní motorové vozy, v některých dnech mohou být doplněny standardními soupravami
198 Strakonice – Volary – převážně nízkopodlažní motorové vozy, v některých dnech mohou být doplněny standardními soupravami

Tratě, kde nejsou nízkopodlažní soupravy pravidelně nasazovány
195 Rybník – Lipno nad Vltavou – vlaky jsou vedeny patrovými vozy se sníženým vstupem, ale nejsou uzpůsobeny pro provoz OZP
201 Tábor – Ražice – vlaky jsou vedeny standardními soupravami
202 Tábor – Bechyně – vlaky jsou vedeny standardními soupravami

PÁR VĚT O NÁS

I think that education is essntial part of our life. And it's important to get all materials and help, so I go here if I have some difficulties. It's good that I can askto write me an assignment and get excellent result. In any case, I have the possibility to get new knowledge.

Jaké jsou výhody hraní v online kasinu netbet?

Jednou z hlavních výhod hraní v online kasinech, jako je NetBet, je to, že hráči mohou využívat mnohem širší nabídku her než v běžném fyzickém kasinu. NetBet nabízí hry od některých z největších a nejlepších poskytovatelů softwaru v oboru, včetně Microgaming, Playtech a IGT, takže si hráči mohou užít http://gbetcasino.loxblog.com/post/2 vše od klasických stolních her, jako je blackjack a ruleta, až po moderní video automaty se zajímavými bonusovými funkcemi.

Naším hlavním cílem je zajištění dopravní obslužnosti (DO) veřejnou dopravou
v souladu s legislativou EU, ČR a příslušnými rozhodnutími samosprávy kraje.
Jedním z cílů je příprava a postupné zavádění integrovaného dopravního systému kraje.
Při postupné realizaci také jeho organizace a řízení.
Jednou z priorit společnosti je i kontrolní činnost.
Věříme, že zde postupně naleznete veškeré informace, které budou mít souvislost s dopravní obslužností v našem kraji.

Šťastnou cestu!