Přeprava handicapovaných osob v Jihočeském kraji

anotace-obloucek-jikord.jpg

symbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpgsymbol-bezbarierovosti-male.jpg

Autobusy

Bezbariérové spoje jsou podmíněny poznámkou: „Z provozních důvodů může být bezbariérově přístupné vozidlo dočasně nahrazeno odlišným typem autobusu. Aktuální nasazení bezbariérově přístupného vozidla si můžete ověřit na dispečinku dopravce." V dalším kroku budeme prověřovat a případně řešit spolehlivost uváděných telefonních čísel dopravce vč. relevantnosti podaných informací.
V Jihočeském kraji je 5096 autobusových spojů, z toho bude 1498 spojů bezbariérových – procentuální zastoupení je tedy (29,4%) zhruba 30% bezbariérových spojů. Zde je třeba upozornit, že toto číslo je potřeba brát s určitou rezervou (některé spoje jsou krátké/dlouhé, mají provoz pouze 1 den v týdnu apod.).

Bezbariérové spoje v Jihočeském kraji od 11. 12. 2022

Kde hledat v JŘ

Kde hledat na IDOSu


Vlaky

Jihočeský kraj postupně zvyšuje počet bezbariérových vlaků. V letošním roce došlo k nasazení 10 nových elektrických jednotek RegioPanter, které jezdí z Českých Budějovic do Strakonic, Písku, Tábora, Jindřichova Hradce, Českých Velenic a na vybraných vlacích ve směru Horní Dvořiště. Příští rok budou postupně dodávány nová nízkopodlažní vozidla pro linku Strakonice – Tábor, která budou zpočátku nasazena v úseku Červená nad Vltavou – Tábor a po dostavbě mostu přes Orlík v celé trase. V současné době je v provozu 699 spojů, z čehož je 459 nízkopodlažních. Zastoupení nízkopodlažních regionálních spojů je zhruba 66 %. Nicméně doporučujeme kontaktovat dopravce, zejména v letním období na Šumavě jsou na některé vlaky nasazovány v letním období vysokopodlažní soupravy. V případě cestování rychlíky a expresy rovněž, aby byl dopravce připraven na asistenci cestujícímu, jelikož na rychlících a EC/IC vlacích nejsou nasazovány vozy s nízkopodlažním vstupem, ale speciální vozy vybavené plošinou pro OZP, kterou obsluhuje zaměstnanec dopravce.
České dráhy provozují na regionálních vlacích nízkopodlažní elektrické jednotky RegioPanter, motorové vozy Regionova a na trati č. 227 Slavonice – Kostelec u Jihlavy nízkopodlažní motorové vozy RegioSpider. Dopravce GW Train Regio provozuje na většině vlacích různé nízkopodlažní soupravy, nicméně zejména v letním období či jako záložní nasazuje standardní soupravy.


Tratě, kde jsou nasazovány na regionální vlaky pouze nízkopodlažní soupravy

192 Blatná – Nepomuk – jednotky Reginova

199 České Budějovice – České Velenice - jednotky RegioPanter

200 (České Budějovice -) Písek – Březnice – na vlacích České Budějovice – Písek elektrické jednotky RegioPanter, na vlacích Protivín – Březnice jednotky Regionova mimo vlaků 7970, 7974, 8421 a 7971)

203 Strakonice – Březnice - jednotky Reginova

220 České Budějovice – Praha – na osobních vlacích České Budějovice – Tábor – Chotoviny jednotky RegioPanter, na vlacích Tábor – Olbramovice jednotky Regionova (mimo vlaku Sp 1502/1505 Tábor – Praha)

224 Tábor – Jihlava – jednotky Regionova

225 Veselí nad Lužnicí – Jindřichův Hradec - Jihlava – jednotky Regiopanter

226 Veselí nad Lužnicí – České Velenice – jednotky Regionova

227 Kostelec u Jihlavy – Slavonice – jednotky RegioSpider


Tratě, kde jsou vlaky částečně provozovány nízkopodlažními soupravami

190 České Budějovice – Strakonice (první a poslední vlak z/do Strakonic, - vlaky 8018 a 8001/1981 jsou vedeny rychlíkovou soupravou), jednotky RegioPanter, některé vlaky jednotky Regionova a spěšné vlaky Strakonice – Písek – Tábor jsou vedeny standardními soupravy.

191 Strakonice – Plzeň – mix nízkopodlažních a standardních souprav.

194 České Budějovice – Černý Kříž – převážně nízkopodlažní motorové vozy, ale jsou doplněny standardními soupravy

196 České Budějovice – Horní Dvořiště – vybrané vlaky jsou vedeny nízkopodlažními jednotkami RegioPanter, na ostatních vlacích standardní soupravy

197 Číčenice – Nové Údolí – převážně nízkopodlažní motorové vozy, v některých dnech mohou být doplněny standardními soupravami

198 Strakonice – Volary – převážně nízkopodlažní motorové vozy, v některých dnech mohou být doplněny standardními soupravami


Tratě, kde nejsou nízkopodlažní soupravy pravidelně nasazovány

195 Rybník – Lipno nad Vltavou – vlaky jsou vedeny patrovými vozy se sníženým vstupem, ale nejsou uzpůsobeny pro provoz OZP

201 Tábor – Ražice – vlaky jsou vedeny standardními soupravami

202 Tábor – Bechyně – vlaky jsou vedeny standardními soupravami

PÁR VĚT O NÁS

I think that education is essntial part of our life. And it's important to get all materials and help, so I go here if I have some difficulties. It's good that I can askto write me an assignment and get excellent result. In any case, I have the possibility to get new knowledge.

Jaké jsou výhody hraní v online kasinu netbet?

Jednou z hlavních výhod hraní v online kasinech, jako je NetBet, je to, že hráči mohou využívat mnohem širší nabídku her než v běžném fyzickém kasinu. NetBet nabízí hry od některých z největších a nejlepších poskytovatelů softwaru v oboru, včetně Microgaming, Playtech a IGT, takže si hráči mohou užít http://gbetcasino.loxblog.com/post/2 vše od klasických stolních her, jako je blackjack a ruleta, až po moderní video automaty se zajímavými bonusovými funkcemi.

Naším hlavním cílem je zajištění dopravní obslužnosti (DO) veřejnou dopravou
v souladu s legislativou EU, ČR a příslušnými rozhodnutími samosprávy kraje.
Jedním z cílů je příprava a postupné zavádění integrovaného dopravního systému kraje.
Při postupné realizaci také jeho organizace a řízení.
Jednou z priorit společnosti je i kontrolní činnost.
Věříme, že zde postupně naleznete veškeré informace, které budou mít souvislost s dopravní obslužností v našem kraji.

Šťastnou cestu!